Csapatunk

Csapatunk

 

Munkatársainkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy vendégeinknek tökéletes kiszolgálásban legyen részük.

jankovich-wellness-hotel-hingyi-gabriella.jpg

Hingyi Gabriella

Front Office manager

Munkásságomat a szálloda nyitásával egy időben kezdtem meg a hotel recepcióján. Az elmúlt időkben rengeteget változtunk és változtattunk, legfőbb szempontként Vendégeink igényeit szem előtt tartva. Célunk, hogy olyan komplex élmény-csomagot nyújtsunk számukra, amiért örömmel térnek vissza hozzánk. Úgy vélem, ennek egyik alappillére, hogy kedves, barátságos és segítőkész személyzet várja őket, akikhez mindig bizalommal fordulhatnak kérdéseikkel, kéréseikkel. Elsődleges küldetésemnek tartom, hogy recepciós csapatommal igazi házigazdaként biztosítsuk számukra a teljes kikapcsolódáshoz elengedhetetlen személyes kapcsolattartást, segítségnyújtást és az őszinte mosolyt.

jankovich-wellness-hotel-jakus-kornel.jpg

Jakus Kornél

Étteremvezető

Több, mint 15 éves vendéglátásban szerzett tapasztalat alapján arra jöttem rá, hogy a siker receptje két összetevőből áll: a szakma iránt elkötelezett összetartó csapatból és a vendégélményből. Vezetőként ezt az egyensúlyt kell létrehozni és stabilizálni ahhoz, hogy olyan minőségi szolgáltatást tudjunk nyújtani, amiben megjelenik saját egyéniségünk és kreativitásunk.

jankovich-wellness-hotel-muhari-attila.jpg

Muhari Attila

Rendezvény értékesítő

„Több, mint 10 éves, szállodában eltöltött pályafutásom alatt, mindig is az volt a legfontosabb, hogy minden egyes vendég boldogan, elégedetten távozzon szállodánkból, legyen szó céges rendezvényről, születésnapról, esküvőről, vagy akár egy évfordulóról. Olyan emlékekkel gazdagodjanak, melyeket évek múltán is szívesen felidéznek, és emlegetni fognak kollégáiknak, ismerőseiknek. Fontos, hogy a vendég már az első egyeztetésnél, telefon- és üzenetváltásnál érezze, hogy szállodánk egy jó választás lesz; itt profi és szakképzett személyzet várja őket.

Nagyszerű dolog, hogy munkám során rengeteg új embert ismerhetek meg. Nincs két egyforma rendezvény, mindig változatos kihívások, feladatok merülnek fel, ezzel új benyomások, tapasztalatok érnek, melynek köszönhetően sosem unalmas a szállodaipar.”

jankovich-wellness-hotel-tuser-rozsa.jpg

Tüsér Rózsa

Housekeeping manager

Munkásságomat szobalányként kezdtem a hotel housekeeping részlegén, melynek több éve a vezetője vagyok. Legfontosabb feladatom a szálloda területének tisztán tartása, a takarítási, mosodai, karbantartási és hasonló jellegű területen folyó munkák szervezése és felügyelete. Számomra kiemelt fontosságú, hogy vendégeinket tiszta, rendezett, kellemes környezet várja, mind a vendégszobákban, mind a közösségi terekben. Úgy vélem, hogy ez a vendégélmény egyik alappillére, így munkánkat igyekszünk mindig a tőlünk elvárt magas színvonalon végezni.

jankovich-wellness-hotel-szakacs-monika.jpg

Szakács Mónika

Wellness manager

Örömteli dolog a számomra, hogy a Jankovich Hotel aktív csapatának megbecsült tagja lehetek immár 10 éve.  Szakképzett gyógymasszőrként jó érzéssel tölt el, ha valaki igénybe veszi a wellness kínálta masszázsterápiás lehetőségek valamelyikét. Folyamatos önképzésemnek köszönhetően jártas vagyok az Ayurveda, és a tradicionális Lomi-Lomi masszázsokban. Ezek mellett a Thalion szépségterápiás eljárásaiban, illetve az általam kifejlesztett Revitalizáló testmasszázsban. Munkám során összeillesztem az ayurveda- és aromaterapeuta végzettségeimet a manuálterápiákkal, továbbá alkalmazom a dharma tanító szakon megszerzett ismereteket és egyéb energiagyógyászati eljárásokat. Ezeknek az eszközöknek a birtokában komplex segítségére tudok lenni azoknak, akik igénybe veszik szállodánk egészségmegőrző és helyreállító szolgáltatásait.

jankovich-hotel-kovacs-adam.jpg

Kovács Ádám

Chef

Célom a populáris, szerethető gasztronómia, egy kis „Ázsiával” megfűszerezve. Fontosnak tartom a minőségi hazai alapanyagok használatát, a helyi és környékbeli termelőkkel való együttműködést. Vendégeink pozitív visszajelzése kiemelten fontos számomra. Ehhez kevés, ha csak jól tud főzni a szakács, az is elengedhetetlen, hogy érezze, mit szeretnek a vendégei. Küldetésem, hogy éttermünkben olyan gasztronómiai élményt nyújtsunk számukra, amiért szívesen térnek vissza hozzánk időről időre.